schimba-datele-title

Oferte

Descrierea hotelului



RO Hotelul CARMEN a fost recent renovat si este ideal pentru familiile cu copii. Măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19 (coronavirus) HOTEL CARMEN EFORIE NORD Pentru noi sunt de baza următoarele valori fundamentale: ospitalitatea, grija pentru oameni, responsabilitatea, inovația, tradiția și calitatea. Mai jos regasiti masurile de preventie a raspandiri COVID-19 dispuse de catre unitatea noastra de cazare. În vederea garantării continuității activităților de cazare in conditii stricte de siguranta, s-au implementat recomandările Ministerului Sănătății pentru gestionarea riscului igienico-sanitar precum și un set de măsuri suplimentare în materie de prevenire și gestiune a urgenței epidemiologice cu COVID-19. Urmărim în permanență recomandările și instrucțiunile autorităților locale de sănătate, pentru a continua să lucrăm in a oferi cele mai bune servicii. Masurile de protejare a siguranței oaspeților și echipei noastre sunt : • la intrarea in unitatea de cazare se va lua temperatura turistilor de catre personalul receptiei, personal ce a fost instruit in prealabil in acest sens; • turistii vor fi informati de catre personalul receptiei in legatura cu purtarea maștii si a mănușilor de protecție, igiena mâinilor, distanțarea fizică, evitarea atingerii ochilor, nasului și a gurii cat si a respectarii igienei respiratorii; • pozitionarea meselor astfel incat sa se pastreze o distanta minima de 1,5 metri; • dezinfectarea zilnica si riguroasă a camerelor și băilor cu soluții specifice, pe baza de biocid, avizate de catre MS; – cresterea frecventei dezinfectarilor in spatiile publice ale hotelului, ex. manere usi, si alte suprafete atinse frecvent; • – dezinfectarea suprafețelor de lucru și a echipamentelor aferente din bucătăria hotelului; – instalarea de dozatoare cu soluții dezinfectante, la dispoziția oaspeților – pe culoarul fiecarui etaj, in receptie, in restaurant si pe terasa; – covorașe impregnate cu dezinfectant la intrările hotelului; – oferirea de măști de protecție clienților care solicita - la cazarea in unitate; – controlul respectării procedurilor de spălare și preparare in conditii salubre a tuturor alimentelor servite de catre unitatea noastra; – personalul implicat în servirea oaspeților vor tine cont de urmatoarele măsuri: folosirea de măști si mănuși de protecție, igiena mâinilor, distanțarea fizică, evitarea atingerii ochilor, nasului și a gurii, respectarea igienei respiratorii, și respectarea recomandărilor de a rămâne acasă și de a solicita asistență medicală, dacă au simptome specifice bolii; • grafice de schimbare a mastilor pentru angajati ; – monitorizarea zilnică a stării de sănătate a tuturor angajaților precum si a turistilor.

Harta